VALPARNA HAR KOMMIT!! 2015-04-14

- Jösses så spännande allting är! flåsade Buller från dörröppningen.
- Stanna där du är annars blir jag sur! morrade Bang. - Det är mina valpar!
- Jajaja men när får jag leka med dom då? undrade Buller.
- Det dröjer länge, först måste jag mata dom hela dagarna sedan måste jag tvätta dom hela nätterna! förklarade Bang med viktig min.
Fast nu räcker det väl med text? Här är bilder från igår när hela nio stycken valpar (fem killar å fyra tjejer) föddes hemma hos oss i Malmköping. Alla valparna och mamma Scilla mår fint!

Vackrare valpar finns inte!!!
Ingela
2015-04-14 @ 17:20:03

Jätte söta valpar.
Och en jätte fin stolt mamma <3
Bra bilder, man ser verkligen den fina lystern i pälsen på valparna.

Anonym
2015-04-14 @ 22:16:24

Åååå vil ha!💙💙💙

Pauline
2015-04-15 @ 19:51:07

vilka fantastiska bilder på dessa underbara valpar, så fina är dom allihopa !! <3

Olga Sandlund
2015-04-16 @ 10:24:50

Hallå där!
Grattis till den fina skocken valpar. Scilla ser strålande stolt ut! Det har hon rätt att göra anser jag. Många hälsningar och önskningar om framgång och lycka Tantolga

Karin R
2015-04-16 @ 14:56:28

Åh jösses! Vad söta de är!
Tack för att du delar bilder så att vi får ta del av de små liven. Vad hon måste vara stolt, Bang.
Kram

Cecilia
2015-04-21 @ 22:52:22

Hei! Nydelige valper, gratulerer!

Cecilie R.
2015-04-21 @ 22:55:12

Hei! Nydelige valper, gratulerer! Er en av de blå ledige for salg etterhvert? Jeg er interessert.

Svar: Hej Cecilie! Det går bra att anmäla sitt intresse för en valp, jag kommer att välja ut lämpliga hem till varje valp men tar givetvis hänsyn till vilken hund man helst vill ha. Leta upp mig på Facebook (Katarina Uggla) så kan vi diskutera vidare! Ha det gott!
Systrarna Buller och Bang.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

systrarnabullerochbang.blogg.se

Mina hundars betraktelser och funderingar över livet.

RSS 2.0