Lite ögonfägnad..... 2014-10-14

- Ibland måste man bara få njuta! sa vi bägge två till matte. - Lägg ut lite foton så folk kan dra eftre andan i ren och skär beundran!! Först måste vi ha några porträttbilder!
- Jag vill vara först! gläfste Buller.
- Okej då, sa Bang
 
 
- Nu är det min tur! ylade Bang.
 
 
- Så fina vi är! mumlade Buller nöjt.
- Absolut, instämde Bang.
 
 
 
 
 
- Vilken tur att matte har oss, suckade buller lyckligt.
- Ja verkligen! sa Bang. - Det är inte alla som har så vackra hundar!
- Just precis!
 
 
 
 
 
 
Olga Sandlund
2014-10-17 @ 18:14:23

Ögonfägnad just vad jag behövde i detta nu. Så vackra whippet-töser och vilken tur att matte har er! Kram på er sötnosar! Tanten Olga




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

systrarnabullerochbang.blogg.se

Mina hundars betraktelser och funderingar över livet.

RSS 2.0